تشک بادی دو نفره عرض 137 اینتکس

تشکی با عرض کم و دو نفره مناسب جهت استفاده در کمپینگ و فضا های خارج از منزل و یا استراحت نیمروزی در دفاتر کار شما با حجمی بسیار کم در صندوق اتومبیل شما است.
جدول مشخصات
مشخصات ظاهری و فنی
طول 191 سانتی متر
عرض 137 سانتی متر
ارتفاع 22 سانتی متر
ابعاد بسته بندی 10*30*35 سانتی متر
وزن بسته بندی 3 کیلوگرم
تحمل وزن 250 کیلوگرم
جنس رویه جیر ضد تعریق
جنس دور pvc
جنس زیر pvc
ساختار داخلی ساده موازی در طول تشک
پمپ باد ندارد
کیف حمل و نقل ندارد
برچسب تعمیرات دارد
توضیحات

این محصول یک تشک بادی با ابعادی بین دو سایز یک و دو نفره است، سطح رویه این تشک نیز از جیر بوده و ساختار داخلی آن موازی در قسمت طولی است، یعنی باد ورودی به این تشک باید ابتدا از لایه های ستونی که کنار یکدیگر چیده شده اند بگذرد تا تشک بادی شکل خود را پیدا نماید، دریچه باد این محصول از نوع پیچ شونده بزرگ است که از دو قسمت دریچه و سوپاپ هوا تشکیل شده که روی بدنه تشک توسط رزوه های پلاستیکی بسته میشود. این تشک در پنج ساز مختلف از یک نفره کوچک تا دو نفره بزرگ تولید میشود که میتوان این سایز ها را با هم هماهنگ تهیه کرد. برای انتخاب پمپ باد این تشک بقسمت پمپ های باد اینتکس در سایت مراجعه نمایید. این تشک با تمامی مدلهای پمپ باد اینتکس بجز سایز سوزنی باد میشود.
نحوه باد کردن تشک عرض 137سانتیمتری:
برای باد کردن این تشک باید سوپاپ هوای باد آنرا به عقب کشیده تا خارج شود، نازل بزرگ پمپ باد را بداخل سوپاپ کرده و باد را بداخل آن هدایت نمایید، باید دقت شود پمپ باد برقی نمیتواند فشار باد زیادی را بداخل تشک ها بفرستد و در صورتیکه بیش از حد روشن باشد، تشک باد اضافی را پس میزند ولی پمپ باد دستی و پدالی بدلیل اینکه توسط نیروی دست و پا باد کار میکنند میتوانند فشار باد بیشتری را تولید کنند و یا با اینکار باعث خرابی لایه ها و بافت های داخلی شوند، پس بهتر است تشک را تا حدی باد کرد که بدنه آن انعطاف پذیر باشد این نکته را یادآور میشویم که بعد از خوابیدن روی تشک، فشار بدن باعث سِفت تر شدن سطح رویه آن میشود، بعد از تکمیل کردن باد دریچه را بداخل فشار داده و آنرا ببندید، جهت خالی کردن این تشک بادی اینتکس باید انتهای دریچه باد را که روی بدنه نصب است بر خلاف عقربه های ساعت بچرخانید تا دریچه بیرون آید و باد براحتی و با سرعت خالی شود.