دهکده زیبای چیرالی درمنطقه کمردر آنتالیا

 افرادي که تور آنتاليا را انتخاب مي کنند بيشتر وقت خود را به تفريح اختصاص ميدهند درست برعکس افرادي که تور استانبول را انتخاب مي کنند و بيشتر وقت خود را در مراکز خريد سپري مي کنند . يکي از تفريحات آنتاليا ، بهره گيري از طبيعت زيباي اين استان ساحلي ترکيه است . از جمله مناطق طبيعي و زيباي آنتاليا ، دهکده چيرالي ست که ساحل تميز و طولاني اش ، گردشگران بسياري را جذب مي کند .

دهکده چيرالي در منطقه کمر واقع شده است . کمر معروفترين تفريحگاه ساحلي ترکيه در درياي مديترانه مي باشد و در استان آنتاليا واقع شده است . نام کمر از ديوار بلندي که براي جلوگيري از ورود سيل به داخل روستا ساخته شده ، گرفته شده است . کمر شهري توريستي ست که داراي هتل هاي مجلل ، رستوران ها ، کافه هاي متعدد ، سواحل زيبا ، ويرانه هاي تاريخي و البته بازارهاي جذاب مي باشد . آب و هواي اين شهر معتدل مي باشد و تابستاني طولاني دارد .
دهکده چيرالي دهکده اي در جنوب غربي استان آنتاليا در نزديکي اليمپوس است که يکي از ديدني هاي آنتالياست ، واقع شده است . اين دهکده زيبا داراي حدود ??? کيلومتر ساحل جدا از هم است . همچنين در نزديکي سيرالي ، رودخانه ها و نهرهاي زيبا و بکري وجود دارد که زيبايي اين منطقه را دوچندان کرده و هرساله افراد زيادي که به آنتاليا سفر کرده اند براي ديدن اين دهکده راهي جنوب غربي اين استان مي شوند تا از زيبايي هاي اين مکان استفاده کنند . يکي ديگر از جاذبه هاي اين ناحيه ، راه ليسيان است که در پارک ملي اليمپوس قرار دارد و اين نيز يکي از ديدني هاي اين منطقه است و مي توان با رفتن به سيرالي از اين مکان نيز ديدن کرد .
در نزديکي دهکده چيرالي آنتاليا دريچه هاي گاز دائمي Chimaeraوجود دارد که براي گردشگران بسيار جذاب است . در مسير ساحل ، کافه هاي براي صرف نوشيدني و قهوه وجود دارد و ميتوانيد طول آفتاب را در اين ساحل مديترانه تجربه کنيد و لذت ببريد . اگر مبدا حرکت شما از کمر باشد ، با اتومبيل حدود يکساعت در راه خواهيد بود تا به اين روستاي زيبا برسيد .