تشک بادی دو نفره عرض 152 کامفورت با پمپ پدالی

تشک های بادی کامفورت بدلیل داشتن سطح داخلی با بافت های زیاد تر و نیز پمپ پدالی نسبت بسایر محصولات دیگر گران تر میباشند، این تشک ها از کیفیت خواب بالاتری نسبت به تشک های ساده برخوردار هستند.
جدول مشخصات
مشخصات ظاهری و فنی
طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
ارتفاع 22 سانتی متر
ابعاد بسته بندی 13*30*40 سانتی متر
وزن بسته بندی 4.5 کیلوگرم
تحمل وزن 295 کیلوگرم
جنس رویه جیر
جنس دور pvc
جنس زیر pvc
ساختار داخلی خوشخواب کامفورت
پمپ باد پدالی متصل به تشک
برچسب تعمیرات دارد
دیگر مشخصات قابلیت باد شدن با سایر پمپ های باد دیگر را دارد.
توضیحات

جنس رویه این محصول از جیر ضد تعریق و دور و زیر آن از پی وی سی است سطح داخلی تشک دو نفره ساخته شده از محفظه های خلاء باد است و باد در این محصول مثل مدلهای ساده نمیتواند در سر تا سر تشک پراکنده شود باد را بین خود تقسیم مینمایند بهمین دلیل تشک های بادی ای که از تکنولوژی کامفورت استفاده میکنند مقاوم تر از تشک های ساده موازی هستند، دو نفره این تشک ها تا 295 کیلوگرم تحمل وزن دارند! قسمت بالایی این تشک یک ارتفاع بالش یا استپ بالش دیده میشود و پمپ باد پدالی نیز دارد.
نحوه باد کردن تشک بادی دو نفره کامفورت بست وی:
قسمت پایین تشک یک پمپ بادی پدالی وجود دارد که داخل تشک تعبیه شده و غیر قابل رویت در حالت باد است، این پمپ باد زدن ضربه توسط نیروی پای شخص باد شده و به تشک شکل میدهد ولی باید دقت کرد تا تشک فقط شکل خود را پیدا کند و بیش از حد باد نگردد تا آسیبی به محصول وارد نشود، زیر این پمپ باد یک درپوش پیچی برای خروج و تخلیه باد وجود دارد که براحتی کل باد آن را خالی میکند، یک دریچه پیچ شونده روی بدنه دارد که میتوان برای باد کردن این تشک با سایر پمپ های برقی و ... از این قسمت استفاده نمود. این تشک بادی یک برچسب تعمیراتی نیز دارد.