هتل الگانس اینترنشنال مارماریس

مارماريس شهري زيبا و خوش آب و هوا ست که در مجاورت درياي مديترانه واقع شده اند . هتل هاي ? ستاره مارماريس ميزبان شمار زيادي از گردشگراني ست که تور مارماريس را انتخاب مي نمايند . مارماريس بدليل موقعيت جغرافيايي و طبيعت زيباي منطقه و آفتاب زلال و ماسه هاي طلايي مورد اقبال جهانگردان اروپايي و آمريکائيست ، البته توريستهاي روس و ايران نيز به مارماريس علاقه خاصي دارند . تفريحات مارماريس و امکانات اشرافي و تجملي هتل هاي مارماريس و همچنين مهماندوستي مديريت و پرسنل هتل هاي مارماريس باعث مي شود همه ساله تعداد زيادي از مسافران تور ترکيه به سمت هتلهاي مارماريس حرکت و براي تعطيلات هتل هاي مارماريس را انتخاب نمايند.

هتل الگانس اينترنشنال مارماريس در حاشيه خليج مارماريس قرار گرفته و تا مرکز شهر ? کيلومتر فاصله دارد . هتل ? ستاره الگانس اينترنشنال مارماريس ساختمان و بنايي مدرن داشته و از دکوراسيون و معماري روز بهره برده ، نيروهايي که با اين هتل همکاري دارند برخوردي شايسته با ميهمانان داشته و کامل ترين سرويس دهي را ارائه مي دهند . علاوه بر اين برخورداري از امکاناتي منحصر به فرد و با کيفيت نيز از ديگر ويژگي هاي هتل الگانس اينترنشنال مي باشد . فاصله هتل تا بندر ? دقيقه و تا پارک ملي مارماريس پياده ?? دقيقه بوده و بسياري از مراکز توريستي منطقه از هتل قابل دسترس مي باشند . نکته ديگر در مورد اين هتل ? ستاره اين است که از بسياري امکانات تفريحي ، ورزشي و رفاهي بهره مند مي باشد . فضاي داخلي و خارجي هتل هميشه پاکيزه و مرتب بوده و داراي سرويس پذيرايي آل ( صبحانه ، ناهار ، شام و استفاده از کليه نوشيدني ها تا ساعت ?? ) مي باشد .

اتاقهاي هتل الگانس اينترنشنال ماماريس که يکي از بهترين هتل هاي ترکيه است شامل ??? اتاق خانوادگي و استاندارد مجلل است . مساحت و چيدمان متفاوت اين اتاق هاي لوکس متناسب با نياز و سليقه ميهمانان بوده و آرامش ايشان را تامين مي کند . در طراحي و دکوراسيون آن ها از رنگ هايي زيبا و دلنشين تر استفاده شده تا فضاي اتاق ها دلبازتر به نظر برسد . علاوه بر اين ، هر اتاق داراي پنجره هايي بزرگ با نور مناسب و بالکن است . برخي اتاق ها نيز داراي اتاق نشيمن مي باشند . بهترين خدمات و سرويس دهي در اين اتاق ها توسط پرسنلي ورزيده ، به گردشگران تور مارماريس ارائه شده و در کم ترين زمان ممکن به امور ميهمانان رسيدگي مي شود . امکان سرو غذا در اتاق ، روم سرويس ?? ساعته ، سيستم برودتي و حرارتي مناسب ، تهويه مطبوع ، تلويزيون ال سي دي ، ماهواره با کانال هاي پخش راديو ، يخچال ، ميني بار ، حمام با وان و کليه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کليد الکترونيکي ، دسترسي به اينترنت پر سرعت رايگان ، تلفن مستقيم ، کاناپه ، مبل و فرش و امکانتت براي معلولين ، قسمتي از تدابير خاص مديريت هتل ? ستاره الگانس اينترنشنال مارماريس براي اقامتي بي عيب و نقص است .