نکات مهم جهت استفاده از کاناپه های بادی

کاناپه بادی تختخوابشو، تخت شو و 5 کاره
مبل بادی و کاناپه بادی از یک خانواده محصولات بادی هستند. کاناپه بادی اینتکس معمولا قابلیت تخت خواب شدن دارد و دارای انواع متفاوتی است. کاناپه بادی نسبت به مبل بادی وزن بیشتری را تحمل می کند. معمولا جنس کاناپه های بادی تختخوابشوی اینتکس از نوع جیر می باشد.کاناپه بادی را می توان جهت استراحت های کوتاه در طول شبانه روز در محل کار و یا منزل خود استفاده نمائید. انواع کاناپه های بادی اینتکس را می توانید به دو دسته کلی کاناپه بادی تختخوابشو و کاناپه بادی معمولی تقسیم می شوند و انواع آن عبارتست از کاناپه بادی تختخوابشوی یک و دونفره، کاناپه بادی چند کاره، کاناپه بادی تاشو و مبل شو، کاناپه بادی 5 کاره و تخت شو

نکات مهم جهت استفاده از کاناپه های بادی:
تمامی مدل های کاناپه بادی را می توان در منزل، ویلا، محل کار، مسافرت و طبیعت مورد استفاده قرار داد. کاناپه بادی را به هیچ عنوان مورد شستشو قرار ندهید (بجز کاناپه طرح چرم). برای تمیز کردن کاناپه بادی تختشو حتما از دستمال مرطوب استفاده کنید و محصول را با کف و آب نشویید. به هیچ عنوان روی کاناپه بادی جامپ نکرده و نیروی عمود به آن وارد نکنید. کاناپه بادی خود را به اندازه نرمال باد کنید و از فشار بیش از حد باد بپرهیزید تا فرم محصول خراب نشود.
برای خرید یک کاناپه بادی باید به توضیحات هر محصول دقت نمایید یعنی سطح رویه کاناپه، طول و عرض محصول، پرس ها یا نوار های داخلی کاناپه بادی و همچنین لوازم اضافی ای که داخل هر بسته بندی از کاناپه بادی تختخواب شو قرار دارد که مهمترین آنها پمپ باد کاناپه است که اختلاف قیمت زیادی ایجاد مینماید، یکی دیگر از این دلایل قیمت کاناپه بادی پرسهای داخلی آنهاست این پرسها که همان بافت های داخلی کاناپه میباشند در دو مدل ساده موازی و خوشخواب کامفورت تولید میشوند که در مدل کاناپه بادی تخت خوابشو کامفورت بست وی پرسهای دایره ای شکل که همان خلاء های باد میباشند دیده میشود، این پرسها باعث استواری بهتر کاناپه بادی شده و از نوع موازی ساده قیمتشان بالاتر است.