قایق بادی چلنجر سه نفره

این محصول مناسب افرادی است که با هزینه های کم و قایق رانی و پاروزنی در دریاچه و آبهای آرام نیاز دارند.
جدول مشخصات
مشخصات ظاهری و فنی
طول 295 سانتی متر
عرض 137 سانتی متر
ارتفاع 43 سانتی متر
ابعاد بسته بندی 24*48*65 سانتی متر
وزن بسته بندی 12.6 کیلوگرم
تحمل وزن 255 کیلوگرم
تعداد نفرات 3 بزرگسال
جنس بدنه قایق pvc دو لایه
جنس کف قایق pvc بادشو
پارو آلمینیومی
نوع جای پارو ثابت پرس شده هر دو طرف
پمپ باد دستی دوبل
تعداد صندلی 2 عدد
طناب دور دارد
برچسب تعمیرات دارد
دسته حمل و نقل دارد
دریچه های باد مجزا دارد
قابلیت نصب موتور برقی
توضیحات

قایق بادی چلنجر ظرفیت سه نفر داخل قایق را دارد. این محصول دارای دو لایه از جنس PVC می باشد.دریچه های باد قایق بادی چلنجر به صورت مجزا بوده که بهمین دلیل این امنیت این قایق را بالا میبرد.بدنه این قایق بادی از سه قسمت مختلف تشکیل شده است که قسمت اول کف قایق است که این قسمت از طریق یک دریچه بادی از نوع پستونکی باد میشود، قیمت دوم دیواره داخلی قایق است این قسمت از یک دریچه پیچ شونده تشکیل شده که یک سوپاپ برگشت هوا نیز دارد، قسمت آخر دیواره خارجی این قایق است که مانند دیواره داخلی از دریچه پیچی درست شده است. دو نشیمنگاه بادی و دو پاروی آلومینیومی و جای پارو نیز بر روی این محصول می باشد. قایق بادی چلنجر برای تفریح و قایق رانی در آبهای آرام بسیار مناسب می باشد.
نحوه باد کردن قایق بادی چلنجر سه نفره:
این محصول بسیار راحت با استفاده از یک پمپ باد دستی متسط دوبل رایگانی که بهمراه خود دارد باد میشود، طبق شماره بندی ای که کنار هر دریچه بصورت عددی نوشته شده قایق را باد کنید، دریچه پستونکی را با نازل کوچکتر پمپ باد کرده و توسط دو انگشت بهم فشار دهید، دریچه های پیچ شونده را با استفاده از نازل بزرگتر پمپ اینتکس باد کرده و برای بستن آن را بچرخانید، صندلیهای داخلی قایق را نیز با استفاده از نازل کوچکتر پمپ باد نمایید، برای باد زدن قایق باید دقت شود و قایق را زیاد از حد باد ننمایید چراکه این محصول باید فشار افراد و لوازم داخل قایق را نیز تحمل کند در نتیجه زود تر آسیب میبیند و عمر کوتاه تری خواهد داشت.
جهت خالی کردن باد قایق نیز دریچه های پیچ شونده را بسمت مخالف از قسمت پایین چرخانده و دریچه پستونکی را نیز به بیرون بکشید و باد قایق را براحتی خالی نمایید.