قایق بادی چلنجر دو نفره

قیمت قایق بادی بسیار مناسب بوده و در ضمن دارای حجم بسیار کوچک است،. شما میتوانید از این قایق بادی در استخر ها و یا آبهای آرام استفاده کنید، قایق بادی اینتکس دارای دو پارو و یک پمپ باد بوده که در بسته بندی قایق به شما تحویل داده خواهد شد. اینتکس سایت, نماینده فروش قایق های بادی در کشور آماده فروش قایقهای بادی با قیمت شرکتی بشما میباشد.

جدول مشخصات
مشخصات ظاهری و فنی
طول 236 سانتی متر
عرض 114 سانتی متر
ارتفاع 41 سانتی متر
ابعاد بسته بندی 20*38*51 سانتی متر
وزن بسته بندی 8.5 کیلوگرم
تحمل وزن 170 کیلوگرم
تعداد نفرات 2 بزرگسال
جنس بدنه قایق pvc دو لایه
جنس کف قایق pvc بادشو
پارو پلاستیکی
نوع جای پارو ثابت پرس شده
پمپ باد دستی دوبل
طناب دور دارد
برچسب تعمیرات 21
دسته حمل و نقل دارد
دریچه های باد مجزا دارد
توضیحات

قایق بادی چلنجر برای استفاده دو نفر بسیار مناسب می باشد. کف قایق نیز به صورت بادی است که از یک دریچه پستونکی کوچک تشکیل شده است، بدنه این قایق از دو قسمت بدنه داخلی و بدنه خارجی تشکیل شده که هر دو قسمت از دریچه های بادی پیچ شونده بزرگ تشکیل شده اند. از توضیحاتی که پیرامون دریچه باد این قایق داده شد براحتی میتوان فهمید که این سه دریچه در واقع برای ایجاد امنیت بیشتر در قایق تعبیه شده اند تا در مواقعی که قسمتی از محصول سوراخ یا پاره شد، باد تمام قایق بیرون نرود. این محصول ابزاری را به صورت رایگان در کنار خود دارد از جمله: دو پاروی پلاستیکی و جاپارویی ثابت و طناب دور و پمپ دستی دوبل می باشد. برچسب تعمیرات به صورت رایگان نیز به همراه این محصول می باشد. قایق بادی چلنجر مناسب برای قایق رانی در آبهای آرام میباشد و در سه سایز مختلف از 1 تا 3 نفره تولید میشود که همگی از یک کیفیت میباشند.
نحوه باد کردن و خالی کردن قایق بادی چلنجر 2 نفره:
این کار براحتی انجام میگیرد ولی این توضیحات نیز بعنوان زمینه ارائه میگردد: ابتدا پمپ باد را حاضر نمایید و قسمت های مختلف قایق را که با سه شماره مختلف از یک تا سه روی بدنه مشخص شده اند با استفاده از پمپ باد مخصوص اینتکس که رایگان در جعبه وجود دارد باد نمایید، نحوه باد کردن دریچه پستونکی کف قایق به اینصورت است که باید با نازل کوچکتر پمپ باد انجام گیرد، دو دریچه بادی پیچی بزرگتر با استفاده از نازل بزرگ تر باد میشوند، باید دقت شود که باد به اندازه ای به این قایق فرستاده شود تا محصول آسیب ندیده و خراب نشود. بعد از باد کردن قایق حتما دریچه های آن را به اندازه استاندارد سِفت نمایید. برای خالی کردن باید دریچه پستونکی دراورده شود و دریچه های پیچ شونده باید از قسمت پایین که روی بئنه قایق متصل میباشند یسمت خلاف عقربه های ساعت چرخانده شوند تا باد خالی شود.