قایق بادی مارینر 4 نفره

فروش این مدل قایق بادی نسبت به سایر مدل های دیگر قایق بادی 4 نفره بیشتر بوده و بدلیل رنگ زیبای قایق و جنس بدنه این قایق بادی متفاوت میباشد و کف این قایق نیز از فایبر بوده و بادی نیست. این محصول در قایق های چهار نفره شرکت اینتکس پرفروش ترین است.
از مزیت های دیگر این قایق میتوان به چرخش پاروی این قایق بادی اشاره کرد که بسیار در پاروزنی راحت تر عمل میکند.
این قایق بادی به دلیل طراحی جلوی قایق با موتور سازگاری بسیار عالی دارد و میتوان از موتور های بنزینی تا 4 اسب بخار نیزاستفاده کرد.
جدول مشخصات
مشخصات ظاهری و فنی
طول 328 سانتی متر
عرض 145 سانتی متر
ارتفاع 48 سانتی متر
ابعاد بسته بندی 33*55*92 سانتی متر
وزن بسته بندی 39.6 کیلوگرم
تحمل وزن 400 کیلوگرم
تعداد نفرات 4 بزرگسال
جنس بدنه قایق pvc سه لایه الیافدار
جنس کف قایق فایبرگلاس تخته ای تکه تکه
جای قلاب ماهیگیری 2 عدد
پارو آلمینیومی
نوع جای پارو چرخشی دنده ای
پمپ باد دستی دوبل بزرگ
تعداد صندلی 3 عدد
طناب دور دارد
برچسب تعمیرات دارد
کیف لوازم دارد
کیف باطری موتور دارد
ساک حمل و نقل زیپدار
دسته حمل و نقل دارد
دریچه های باد مجزا دارد
قابلیت نصب موتور برقی و بنزینی تا 3 اسب بخار
توضیحات

قایق بادی MARINER 4 محصول شرکت اینتکس است این محصول با کف فایبر گلاس تخته ای که بصورت تکه های فایبر گلاسی در یک نوار پی وی سی چون سفره تشکیل شده است، برای نصب کردن کف قایق تنها کافیست این سفره را با شکلی که قایق خالی از باد است روی کف اصلی بدنه پهن نمایید، جنس بدنه این قایق چهار نفره از پی وی سی سه لایه با نخ ابریشم مصنوعی است که باعث استحکام بیشتر شده است. بدنه از چهار قسمت بادی مجزا تشکیل یافته که یک قسمت در کف قایق و سه قسمت بعدی روی بدنه هستند این تقسیم بندی باد بدلیل ایجاد امنیت بیشتر و استواری بهتر است، دریچه باد کف که تنها یک استوانه بادی بجهت شکل گیری بهتر کف فایبر گلاسی این محصول تعبیه شده و باعث تعادل بهتر مخصوصا برای نصب موتور و تعادل قایق است که از نوع پستونکی کوچک است و سه دریچه دیگر روی بدنه از نوع پیچ شونده بزرگ هستند، روی بدنه این قایق بادی یک نوار ضربه گیر دیده میشود که استقامت بدنه را بیشتر کرده است، مزیت دیگر قایق کف فایبر مارینر در چرخش پاروهایش است که باعث راحتی در پاروزنی است و تعادل بهتر برای تحرک یا ایستادن روی کف قایق است. برای اطلاعات بیشتر در مورد این قایق نمایندگی شرکت اینتکس قسمت مشخصات محصول را مطالعه نمایید.