تشک بادی یکنفره عرض 73 کرم رنگ

این تشک حجم و ابعاد کوچکی داشته و از این رو مناسب برای افرادی است که در مسافرتها یا داخل چادر به یک وسیله خوب برای خواب نیاز دارند.
جدول مشخصات
مشخصات ظاهری و فنی
طول 191 سانتی متر
عرض 73 سانتی متر
ارتفاع 22 سانتی متر
ابعاد بسته بندی 10*25*30 سانتی متر
وزن بسته بندی 2 کیلوگرم
تحمل وزن 120 کیلوگرم
جنس رویه جیر ضد تعریق
جنس دور پی وی سی
جنس زیر پی وی سی
ساختار داخلی خوشخواب کامفورت
پمپ باد ندارد
کیف حمل و نقل ندارد
برچسب تعمیرات دارد
توضیحات

این تشک بادی با عرض 73 سانتی متر دارای ساختار کامفورت در سطح خود است. با ورود باد بداخل تشک سطوح دایره ای روی تشک نمایان میشود. این سطوح فشار باد را بین خود تقسیم کرده که موجب میشود این محصول از سایر تشک ها سفتر باشد و کیفیت خواب روی آن افزایش پیدا کند. دریچه باد این محصول از نوع پیچی بزرگ است که با سایر پمپ های باد اینتکس باد میشود. جهت خالی کردن باد این تشک قسمت انتهایی دریچه را چرخانده تا باد خالی شود. برای انتخاب پمپ باد این محصول به قسمت پمپ های باد در سایت مراجعه کنید و پمپ باد مورد نظر خود را سفارش دهید.
نحوه باد کردن تشک بادی یک نفره ریلکس:
باد کردن این تشک یک نفره توسط سایر پمپ های باد اینتکس صورت میگیرد به این شکل که ابتدا سوپاپ وردی هوای تشک را خارج کرده و نازل پمپ باد را بداخل آن فرو کنید اگر پمپ بادی شما برقی است آنرا روشن کرده و اگر دستی یا پدالی است توسط نیروی لازمه آن را حرکت دهید، بعد از اینکه تشک شما شکل خود را گر فت دریچه آنرا ببندید باید اشاره کرد بیش از حد باد زدن باعث خرابی لایه های تشک میشود، جهت خالی کردن تشک نیز باید دریچه کلی آنرا که دوتکه بوده و دریچه باد نیز روی آن سوار است بیرون آورید، با اینکار کل باد تشک خارج میشود.