بهترین دیگ و قابلمه ها

انتخاب ظروف بهتر به سليقه شخصي شما و شيوه آشپزي شما بستگي دارد، اما شناخت و آگاهي از تفاوت هاي بين ظروف مختلف مي تواند براي همه مفيد باشد. ظروفي انتخاب کنيد که مناسب نياز شما باشند و شما با استفاده از آنها به آشپزي علاقمند شويد. سرويس قابلمه

ديگ و ماهي تابه ها:
ديگ و ماهي تابه نچسب:ظروف نچسب براي کساني که به سلامتي خود اهميت مي دهند و مي خواهند از بکار بردن روغن اضافه خوداري کنند، بسيار مناسب مي باشند. نوآوري هاي جديد در ظروف نچسب آنها را در مقابل کنده شدن لايه نچسب مقاوم تر کرده است، ولي با اين وجود اين نوع ظروف هنوز براي کساني که فراموش مي کنند که نبايد از گفگير فلزي استفاده کنند بهترين نوع نيست. ديگ و ماهي تابه هاي نچسب معمولا از ساير ظروف سبک تر هستند و پاک کردن آنهانيز آسان تر است. استفاده از اين ظروف در درجه حرارت هاي ملايم بسيار مناسب است.

ديگ و ماهي تابه چدني:
بسياري از آشپزها معتقدا که آشپزخانه بدون وجود يک ماهي تابه سرخ کردني چدني کامل نيست. ماهي تابه هاي چدني سنگين براي سرخ کردن و نيز پخت غذاهايي که به حرارت بالا در مدت زمان زياد نياز دارند، بسيار مناسب است. ماهي تابه چدني در مقايسه با ساير گزينه ها براي سرخ کردن، غذا را به صورت کامل تري سرخ مي کند. عيب چدن مي تواند اين باشد که تميز کردن آن دشوار است و از نظر وزن نيز از ساير ظروف سنگين تر مي باشد.